sadece Hemodiyalize girenler için arkadaşlık sitesi

19 Mart 2014 Çarşamba

sadece Hemodiyalize girenler için arkadaşlık sitesi

sadece hemodiyalize girenler için arkadaşlık sitesi


bu site yorumlarla bekar hemodiyaliz hastalarının tanışıp arkadaş olmasını ve kısmetse
yuva kurmasını sağlamak için açılmış tamamen ücretsiz bir tanışma ve arkadaşlık sitesi amacıyla kurulmuştur. Diyaliz hastası gençlerde sevdiklerini bulsa evlense yuva kursa ne güzel olur. Allahım bir mutlu ve hayırlı bir diyaliz hastası çiftin evliliğine vesile olsam benim için bu siteye verdiğim tüm emeklere değer. o yalnızların ne kadar içten ne kadar ihlasla sana dua ettiklerini en iyi sen bilirsin Allahım.


Yorumlarda kendinizi tanıtın ve inşallah birlikte yaşayıp birlikte öleceğiniz hayat arkadaşınızı bulun.

sadece Hemodiyalize girenler için arkadaşlık sitesi

13 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. MERHABA BEN BARIŞ 28 YAŞINDAYIM. ARKADAŞLIK VE SOHBET İÇİN BURDAYIM. WHATSAAP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI, CİCİ,SEMPATİK BAYANLAR TERCİHİM. İSTANBUL KADIKÖY'DE YAŞIYORUM. YAŞINIZ FARKETMEZ KENDİNE ÖZGÜ BİR BAYAN OLURSA SEVİNİRİM. - 0546 835 34 10 - HOŞÇAKALIN....

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ben Mustafa kayseriden 20 yıllık diyaliz hastasıyım son 3 yılıdır ev hemodiyaliz yapıyorum çalışıyorum ciddi bir bayanla yuva kurmak istiyorum
    0532 482 42 76

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ben sener izmirden 4 yıldır diyaliz hastasıyım ciddi bir evlilik dusunen varsa yazabilir.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba 4 senedir diyalize giriyorum.Ankara da yasiyorum..Evlenmis olmak icin degil omrumun geri kalanini ariyorum

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Meraba ben hayati 22 yasındayım kayserde yasıyorum serbest meslek fotorafcıılık yapıyorum 11 senedir hemodiyalize giriyorum ciddi evlilik isteyen yazabilir Not. Bu hayatta en cok isdedim sey evlenmek yuva kurmak mutlu olmak mutlu etmek huzurlu olmak insallh Allh herkeze bir yuva nasib eder gecmis olsun

    YanıtlaSil
  9. Merhaba ben istanbulda yasıyorum malulen emekliyim 4 yıldır hemodiyaliz hastasiyim...42 yaşındayım beni anlayacak hayatta mutluluk saygı ve sevgi beklentilerimi karşılayacak vede karşılayacağım bir bayanla hayatımı birleştirmek arzusu içindeyim..

    YanıtlaSil
  10. MERHABA BEN BUĞRA 30 YAŞINDA GENÇ AKTİF KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİYİM. ISTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. SOHBET VE ÇEVRE YAPMAK İÇİN BURDAYIM. WHATSAaP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. (0545 597 25 57) HOŞÇAKALIN.....

    YanıtlaSil
  11. Ben ordudan 5 sene dir diyaliz tedavisi goruyorum 32 yasindayim esimden ayrildim benim gibi diyalize giren bayanla tanisip omrumun kalanini beraber yasabilecegim durust bir bayanla evlenmek istiyorum ordu civari olursa iyi olur 05529352478

    YanıtlaSil
  12. Herkese merhaba ismim ULAŞ 32 yaşında İstanbulda yaşıyorum. Hoş sohbet ve arkadaşlık için buradayım. Resimlerimi Whatsapp yada Facebook aracılığıyla görebilirsiniz. Tatlı cici sempatik bayanların aramasını rica ediyorum. 0535 443 02 24 hoşçakalin.

    YanıtlaSil
  13. MERHABA BEN BURAK 33 YAŞINDA GENÇ SEMPATİK KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİSİYİM. İSTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. ARKADAŞLIK VE SOHBET İÇİN BURADAYIM. WHATSAaP ve FACEBOOK'TA FOTOĞRAFLARIMI GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. -- 0533 262 69 29 --

    HOŞÇAKALIN......

    YanıtlaSil

sadece Hemodiyalize girenler için arkadaşlık sitesisadece Hemodiyalize girenler için arkadaşlık sitesi